2016. december 1., csütörtök

Aurora Rose Reynolds: November ​előtt (Előtt 1.)


Fülszöveg:

November:
Elhagytam New Yorkot, és a rossz emlékeimet, örökre. Tenessee várt, és apa sztriptíz klubja, ahol könyvelőként dolgozom.
A klubban ismertem meg Asher Maysont.
Asher tipikus rosszfiú, és én nem akarok tőle semmit.
Asher:
Mióta csak az eszemet tudom, soha nem okozott gondot megszereznem egyetlen nőt sem – November előtt.
De akarom őt, jobban mindennél. És megszerzem.
Idézet a könyvből:
-Hé! – kiáltotta valaki a hátam mögül. Összerezzentem, leejtettem a földre a táskám és a kulcsaimat is. Lehajoltam értük, aztán körülnéztem. 
Elállt a lélegzetem: néhány méterre tőlem ott állt a legszebb férfi akit valaha láttam.
Értékelés a moly.hu-ról:
lizzyke21 véleménye:
Összességében tetszett a történet még ha nekem kissé gyorsan be is indult a dolog. Vonzódás, a sistergés kettejük között, erotika és szerelem sem hiányzott a történetből. Megfűszerezve persze nem kis bonyodalommal is.
Itt tudod letölteni: November előtt (Előtt 1.)

1 megjegyzés: